fredag 7 maj 2010

Nya tag...


Vad diskussioner kan bli fel när det är om känsliga ämnen. För min del är fg inlägg bortblåst och positiva tankar befinner sig i min lilla skalle. Jag blir ofta väldigt exalterad och engagerad snabbt i saker jag tycker är fel och alltid inte som jag tycker men diskussioner är till för olika åsikter och det står jag helt bakom. Dock kan vissa diskussioner vara mer känsligare än andra och det gör att man tar mer åt sig saker. Man läser meningar olika och tolkar innebörden på sitt eget vis. Vill bara säga att jag är så tacksam för alla peppande och värmande ord. De tar jag verkligen till mig men kan även ibland för mig vara svårt att realisera. Vill gärna prata bort komplimanger....

Nu är denna diskussion punkt för mig och jag är vid samma mod och känslor som innan. Nu kämpar vi på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar