söndag 30 juni 2013

Åh, ligger här på en madrass på golvet i en rackarns fin lägenhet hos Mona i Skara....Solen jobbar på för fullt för att tränga igenom några små molm som barrikaderat himlen sista dagarna oh jag tror, ja, jag tror att den lyckas....Känns så i luften från ett öppet fönster, fåglarnas kvitter och så bara tror jag på det....och då....måste det inte bli så då? :) Fina Lovisa och co är och visar fotbollsvärlden hur en boll skall spelas, har 4 vinster och segrare i gruppen, spelar A-slutspel idag och....ja, dagen får utvisa vad som häner! Spännande för oss alla! Vi andra shoppar mellan matcher, äter gott och bara myser :) Lilla Märta och jag tog en kvälls
promenad och kom till en stor kyrka som var riktigt imponerande och det lilla livet som är riktigt intresserad av "gamla tiden" var helt salig.... Häromkring vårt lilla residens ligger träkåkar som är som sagoslott, det ena finare än det andra så vi gick och njöt bägge två! Min dröm är ju att ha en liten sommarstuga, röd med vita knutar så där gammaldags som bara små röd/vita stugor kan vara.....japp, vi får väl se i framtiden.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar