torsdag 11 juli 2013

Det har sagts och det tåls att sägas igen.....jag älskar tidiga mornar.....och nu menar jag inte så lite tidiga (har jag förstått) utan ok, jag medger ibland kanske lite väl tidiga.....MEN jag älskar att smyga upp, göra en stor kopp te, läsa, surfa runt och starta dagen....lugnt, tyst och stilla.....Här råder semestertider och flickorna sover länge nu....ända till åtta så jag får min egna tid till fullo....Idag tillåter inte vädret en morgonsittning på framsidan i gamla teaksoffan som vi fick på köpet med huset utan får nöja mig med mitt köksbord, det går bra det med. Det blåser och viner och är lite sådär...mittisommarentändavärmeljusväder....men det är bra, det ger ro för att bara kunna vara....i tvättstugan som ropat på mig rätt länge nu. Varför görs inte sånt av sig självt sommartid när man inte vill annat än vara ute och njuta..... ;) I tisdags åkte vi en sväng till Öland och gjorde Borgholm, Färjestaden och flera andra små mysiga ställen, tja IKEA var väl kontrasten mot det idylliska Öland men ett måste....Paradisverkstaden är visserligen också ett måste för mig och där njöt vi av en gofika i gassande solsken....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar