söndag 30 december 2012

Haha..riktig ketchup effekt här....perfekt för mig som alltid har telefunken med mig! Nästan hela 2012 snart till ända och ett nytt år framför oss! Alla runt om summerar sitt gångna år så fint och ihågkomsamt men oj, hur skall det gå för mig men så tänkte jag som så att bara jag inte har en massa tråkigheter att minnas så har ju allt varit finelifint och då ska man va nöjd och det är jag ju! Att alla mina nära och kära få må bra och vara glada gör mig glad och den som är glad är väl glad över det så då är jag nöjd med mitt år! Mot slutet av detta år blev vi lite fler i familjen när Lady och Lufsen gjorde entré på Mellanvägen 5 och som den hatarkatteröveralltannatmänniska som jag alltid trott mig vara och nu inte alls är har dom verkligen höjt husets värde, kärleksmässigt mätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar