onsdag 10 augusti 2011

Läsvärt!



Har hunnit "plöja" igenom en hel del böcker i sommar och bland alla kan jag definitivt rekommendera dessa 3! Saras nyckel ligger klart först! Vilken bok! Hade svårt att släppa den och den har både varit blöt och full med sand från härliga dagar på stranden. Fick även Lovisa till att läsa den och för att vara 14-år och inte ännu så insatt i det fasansfulla som pågick under världskrigen så tyckte hon den var jättebra! Löp och köp denna eller så finns mitt ex för utlåning! Hypnotisören var även den bra och jag är ju ett stort fan av Denice Rudberg så hennes nya Ett litet snedsprång slök jag också. Resten av sommaren behöver jag koncentrera mig på bokcirklens böcker: Hundraåringen som försvann och Boken om mig själv av Kajsa Grytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar