tisdag 9 augusti 2011

Då är man tillbaka i vanliga gängor igen.....Ja, visserligen inte helt riktigt för Jonas har semester denna vecka med så jag har ju bara mig själv att ta hand om på morgonen! Det underlättar en hel del. Han får även ta hand om Märtas inskolning på fritids denna vecka......En härlig semester har vi haft! Efter 3 veckor på resande fot kom vi i söndags hem på kvällen. En lång härlig Italien semester som avslutades med 4 dagars campingliv i Helsingborg där Lovisa med fotbollslag spelade Eskilscupen. Förlorade med 1-0 i finalen mot duktiga Linköping, men tjejerna kan vara riktigt stolta för en helt fantastiskt bra insats över det hela! Vi bodde på Råå camping i fina villavagnar och även jag får väl erkänna att det var riktigt mysigt........Nu ser vi fram emot en mysig, varm och fin höst med mycket mys pch pys. Renoveringen i källaren får ta fart nu när vi går mot höst och jag hoppas min tvättstuga blir klar i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar