söndag 5 januari 2014

Sådär känner jag oftast en söndag....vilket ju innebär att själva söndagen blir lite avslagen den med och i år tänkte jag...nej, inte ett löfte....dom måste man ju hålla....utan lite mer som en förhoppning för min egen skulle att söndagarna skulle bli mer planerade för att få vara mer som fredagsmyslightvarianten fast på söndagen.....för då "kanske" skulle även måndagen blir lite mer glammig än vad den i mina ögon är! Ja, jag vet att jag ofta är en av dom där som sitter och gnäller om hur tråkig måndagen är, hur jag inte kommer igång och hur jag bara läntar över denna dagen och ja, jag tycker verkligen det är veckans pest och pina dag.....men vid eftertanke så är det ju även den en dag i livet, en dag som jag ofta väljer att dissa bort bara för det är måndag och dagen...ja, den kommer ju inte igen! Så utan nyårslöften och dåligt samvete för att man inte klara att hålla dom mer än en nanosekund så svänger vi om det lite gråa i ett mer rosakimrande lyster och ser hur det tar sig ut...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar