söndag 26 september 2010

Mysiga morgonstund!

Mina fina syskon med respektive, 17/7-10 (syskon på var sin yttersida).


Kan ju inte förneka att jag är morgonpigg av mig. Behöver ingen väckarklocka för att vakna och det är tidigt! Mellan 4.15-5.00 dagligen men kan "sova ut" till ca 5.30-6.00 på helgerna. Har aldrig likson kunnat somna om när jag vaknat....bara att pallra sig upp. Men i veckorna är det helt ljuvligt att få 1 timme i mörkret, tända lite ljus, ta en kopp te och bara vara innan alla andra vaknar och aktiviteterna startar. Hinner ofta hänga upp och sätta på en tvätt, tänka och planera dagen och lite till.....Barnen är ju också morgonpigga så runt 7.00 är vi vakna och igång. Idag skall Jonas hjälpa sin pappa med veden, Lovisa skall ha match och där hänger det på serievinst i säsongens sista match, Märta skall träna fotboll (med mig som tränare) och Agnes har alltid massa på gång! En riktigt fartfylld söndag med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar